728x90 AdSpace

Son Yazılar

Clash Of Clans Bilgisayarda Nasıl Oynanır?


Clash Of Clans Bilgisayarda Oyna

Akıllı telefonlarımızda yada tabletlerimizde oynadığımız Clash Of Clans oyununu bilgisayarınızda oynayabilirsiniz. Bu konumuzda Clash Of Clans PC 'de nasıl oynayacağınızı anlatacağız. Oyunu bilgisayarınızda oynayabilmeniz için bir yardımcı bir araca (Emulator) ihtiyacınız bulunmaktadır. Bu yardımcı aracımızın adı Bluestacks ve aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Programı indirdikten sonra kurulum için çalıştırın!

Yazılım, yönetici izni sorarsa, evet tıklayın.

Kurulum işlemi tamamlandıktan sonra eğer hata alırsanız, bilgisayarınızın denetim masasına gidip program ekle kaldırdan "BlueStacks App Player" bulun ve kaldırın, dikkat edilmesi gereken nokta "BlueStacks Notification center" isimli kurulumu kaldırmayın.

Bu işlemi yaptıktan sonra indirdiğiniz klasor içindeki kurulum dosyasını tekrar çalıştırın ve kurulumun bitmesini bekleyin.

Kurulum tamamlandıktan sonra, bilgisayarı yeniden başlatın (önerilir) 

Yeniden başlattıktan sonra, BlueStacks çalıştırın (Internet bağlantısı gerektirir) 

Programı çalıştırdıktan sonra arama kısmından Clash Of Clans arayın ve devam butonuna basın.

Bu işlemden sonra sizden mevcut hesabınızı yada yeni bir hesap açmanızı isteyecektir, eğer yeni bir oyun açacaksanız yeni bir hesap oluşturmanız, var olan oyununuzdan devam etmek istiyor ise mevcut hesap tıklayıp kullandığınız hesabınız ile giriş yapmanız ve Facebook hesabınızı bağlamanız gerekmektedir.

Bu işlemi yaptıktan sonra tekrar Clash Of Clans PC indirmek için arama yapın, arama sonucu sizi google play store yönlendirecektir buradan oyunumuzu bulduktan sonra yükleme yapın.

Youtube bulmuş olduğum sesli anlatım videosu izleyerek fikir elde edebilirsiniz. Konu Hay Day için anlatılmış ama Clash Of Clans oyunu, diğer Android uygulama ve oyunları içinde yöntem aynıdır.

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

31 yorum:

  1. Merhaba ekran kartı driver indirmemi istiyor, ekran kartım her hangi bir sorun yok gene de indireyim mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, genelde bu tarz uygulamalar ekran kartının güncel olmasını isterler, eğer sizden ekran kartı güncellemesi istediyse, ekran kartınızın son güncel halini bulup kurmanız gerekli ve ya bunun için "Driver Booster" tarzı yardımcı programları kullanabilirsiniz.

      Sil
  2. Direk bluestacks kurup PC yi yeniden başlartsak olmaz mı ?

    YanıtlaSil
  3. bluestack i yüklüyorum ama sürekli intizialing de kalıyor saatlerce bekledim ama halaa aynı şey

    YanıtlaSil
  4. Ben clash of clansı aratıyorum ve yükleye bastıktan sonra hata veriyor.Yüklemek için kablosuz ağa mı sahip olmak gerekiyor benimki kablolu
    bu yüzdenmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, internet bağlantınızın olması yeterli kablolu yada kablosuz fark etmez, karşılaştığınız hatayı belirtirseniz yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.

      Sil
  5. clash of clans tıklayınca market not found cıkıyor napmam gerek

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. [RPC:S-7:AEC-0] Bu Hataya detaylı bi çözüm verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube üzerinde "Google Play Error server [RPC:S-7:AEC-0]" bu şekilde arama yaparsanız videolu anlatımı bulabilirsiniz.

      Sil
  8. bende mevcut hesap dedikten sonra ıd ve şifremi girdiektenn sonra google sunucularıyla bağlantı kurulamıyor diyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  9. Admin bluestacksdan oyun yada herhangi porgramı nasıl kaldırabilirim

    YanıtlaSil
  10. bluestack i kurarken 1406 hatası veriyor ve yükleme olmuyor yardım edrmisin admin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ekran kartınızı güncelleyip tekrar denebilirsiniz, yalnız güncelleme işlemini manuel olarak değil "Driver Booster" tarzı programlarla yaparsanız daha iyi verim alabilirsiniz.

      Sil
  11. programı bılgısara yukledım ama clans of clanı oynayamıyorum bılgısayarda sıfırdan basladı telefonumdakı oyunu nasıl aktarcam bılgısayara aynı gmaılle gırıs yaptım

    YanıtlaSil
  12. clans of clansı telefonumdakı oyunu bılgısayara aktaramadım herseyı kurdum aynı gmaılle actım ama pcden sıfırdan baslıyo

    YanıtlaSil
  13. selam acaba datası olan oyun ve uygulamalar nasıl yükeleniyor veya yükleniyor mu teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. ya abi blue stacks programında ekran kartım güncel ama aynı hatayı veriyor

    YanıtlaSil
  15. çalıştırıyorum ama 2 gb memory falan diyo anlamadım ne demek istiyo ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmış olduğunuz bilgisayarda en az 2gb ram olması gerekmektedir.

      Sil
  16. Hiç bir oyun indirmiyo hata veriyo yardımcı olun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sorunu detaylı anlatabilirseniz yardımcı olmaya çalışalım.

      Sil
  17. Hiç birini yüklemiyo hata veriyo yardımcı olun

    YanıtlaSil
  18. ben yükldim :) darısı size çok kolay yAA

    YanıtlaSil
  19. benim pc 2gb ram her şey güncelli ekran kartı fln bluestacki aylardır kullanıyorum sıkıntısız coc oynuyorum dediklerinizi aynen öyle şekilde yaparsam hile çalışır demi biraz sonra yapacam

    YanıtlaSil
  20. peki pc de clash of clans gem hilesi yapılabiliyormu ?

    YanıtlaSil
  21. peki pc de clash of clans gem hilesi yapılabiliyormu ?

    YanıtlaSil
  22. Bluestacks da hileyi nasil yapicaz admin ?

    YanıtlaSil
  23. bluestack i yüklüyorum ama sürekli intizialing de kalıyor saatlerce bekledim ama halaa aynı şey laptop'a kurmayı denıyorum ama initalizing game hatsı veriyor sürekli.her şeyi denedim kaldırdım tekrar kurdum frame vork 2.0 ve üstlerinide kurdum ama yine aynı şey olur

    YanıtlaSil
  24. bluestacks kurarken 25001 google chrome hatası nasıl düzeltilir

    YanıtlaSil
  25. Ya Benımkı Oyun verırlerı yuklenıyorda kaldı kac saat surer

    YanıtlaSil

Item Reviewed: Clash Of Clans Bilgisayarda Nasıl Oynanır? Description: Rating: 5 Reviewed By: JOHN DOE
Scroll to Top